Přijeďte k nám na nezapomenutelný teambuilding.
Jsme vhodní pro uspořádání malých firemních akcí, rodinných oslav pro skupiny od 8 osob. Ušetřete čas a svěřte nám přípravu vaší akce, spokojení budete vy i šéf.
Pro Vaši firemní akci nabízíme:
Prostor pro pracovní jednání
Pronájem místnosti vhodné pro školení (max 15 osob).
Business menu (studené i teplé nápoje, tapas).
Lze využít promítací plátno a flipchart.
Po předchozí domluvě zajistíme projektor a další technické vybavení (za poplatek).
Večer ve vinném sklepě
Celovečerní posezení v příjemném vinném sklepě.
Bohaté rautové pohoštění z vlastní kuchyně.
Řízená degustace našich vín přímo ve vinařství.
Pronájem místnosti vhodné pro školení (max 15 osob).
Business menu (studené i teplé nápoje, tapas).
Lze využít promítací plátno a flipchart.
Po předchozí domluvě zajistíme projektor a další technické vybavení (za poplatek).
Večer ve vinném sklepě
Celovečerní posezení v příjemném vinném sklepě.
Bohaté rautové pohoštění z vlastní kuchyně.
Řízená degustace našich vín přímo ve vinařství.
Teambuildingové aktivity
Odpoledne lze zpestřit zážitkovou výpravou do vinic s ochutnávkou vín.
Týmového ducha dokážeme podpořit soutěží Vinařský triatlon pod vedením dcery Radmili.
Jsme malý rodinný podnik, a proto..
Vše, co nabízíme prochází našima rukama, tak si nejlépe udržujeme kvalitu.
V případě naplnění kapacity, zaručujeme maximální soukromí.
Nemáme non-stop provoz a váš čas příjezdu prosíme domluvit předem.
Začátek jednodenní akce před 14 hodinou je pro nás nestandartní, avšak neváhejte nás kontaktovat, vše se dá domluvit.
Odpoledne lze zpestřit zážitkovou výpravou do vinic s ochutnávkou vín.
Týmového ducha dokážeme podpořit soutěží Vinařský triatlon pod vedením dcery Radmili.
Jsme malý rodinný podnik, a proto..
Vše, co nabízíme prochází našima rukama, tak si nejlépe udržujeme kvalitu.
V případě naplnění kapacity, zaručujeme maximální soukromí.
Nemáme non-stop provoz a váš čas příjezdu prosíme domluvit předem.
Začátek jednodenní akce před 14 hodinou je pro nás nestandartní, avšak neváhejte nás kontaktovat, vše se dá domluvit.
Doplňkový program:
nutné domluvit předem, neváhejte nás kontaktovat pro cenovou kalkulaci
Zážitková výprava do vinohradu s majitelem Janem Vrbou
Živá hudba (harmonika, cimbálová muzika nebo kytara)
Sabrage Ukázka sekání sektů různými předměty a způsoby trojnásobnou mistryní ČR Libuší Vrbovou, 2-6 sektů.
Vinařský triatlon Teambuildingový program vedený dcerou Radmilou, týmová soutěž 3 stanoviště – 3 různé disciplíny, výhra karton plný #vinapotreninku, trvání 30-60 min dle počtu osob.
Živá hudba (harmonika, cimbálová muzika nebo kytara)
Sabrage Ukázka sekání sektů různými předměty a způsoby trojnásobnou mistryní ČR Libuší Vrbovou, 2-6 sektů.
Vinařský triatlon Teambuildingový program vedený dcerou Radmilou, týmová soutěž 3 stanoviště – 3 různé disciplíny, výhra karton plný #vinapotreninku, trvání 30-60 min dle počtu osob.
Storno podmínky pro firemní akce:
Storno podmínky platí pro samotnou firemní akci nebo firemní akci i s ubytováním:
Vždy požadujeme úhradu zálohy 50 % předem z celkové ceny objednaných služeb – pronájem prostor, ubytování, občerstvení atd.
Zrušení celé akce možné 30 dní předem bezplatně.
Při zrušení 30 – 15 dní předem propadá zaplacená záloha 50 % z celkové ceny.
Při zrušení je objednavatel povinen uhradit 15 a méně dní předem 100 % z celkové ceny.
Objednaný počet osob je závazný. Změny v počtu osob je možné provádět bezplatně min. 7 dní před akcí – v tomto případě budou účtovány služby za skutečný počet osob. Při změně počtu osob 7 a méně dní před akcí bude účtováno 75 % z částky na osobu z nedojeté osoby. V den příjezdu nelze počty osob snižovat, platí poslední domluvený počet.
Veškeré výše uvedené ceny jsou bez DPH.
Vždy požadujeme úhradu zálohy 50 % předem z celkové ceny objednaných služeb – pronájem prostor, ubytování, občerstvení atd.
Zrušení celé akce možné 30 dní předem bezplatně.
Při zrušení 30 – 15 dní předem propadá zaplacená záloha 50 % z celkové ceny.
Při zrušení je objednavatel povinen uhradit 15 a méně dní předem 100 % z celkové ceny.
Objednaný počet osob je závazný. Změny v počtu osob je možné provádět bezplatně min. 7 dní před akcí – v tomto případě budou účtovány služby za skutečný počet osob. Při změně počtu osob 7 a méně dní před akcí bude účtováno 75 % z částky na osobu z nedojeté osoby. V den příjezdu nelze počty osob snižovat, platí poslední domluvený počet.
Veškeré výše uvedené ceny jsou bez DPH.
Firemní víno
Zajistíme vaše logo nebo vlastní etiketu na láhev.
Při odběru nad 80 ks lahví získáte 20% slevu.
Možnost uložení vína u nás ve sklepě s postupným odběrem.
Vzorky vín k ochutnání zdarma.
Vše doručíme na vaši adresu.
Objednávky posílejte na info@uvrbu.cz.
Rezervace
Pro více informací či rezervaci prostor nás neváhejte kontaktovat
na info@uvrbu.cz nebo nám zavolejte na tel. +420 606 712 682 a my vám rádi vytvoříme nabídku.